*knackar försiktigt på mikrofonen* Är den här på?

Jag började läsa när jag var 4½ år. Det blev snabbt en passion, och här är jag nu, 36 år och bokberoende. Men det är ju inte direkt ett farligt beroende - om en inte tillhör de som anser att kunskap och fantasi är farligt.
 
Helst läser jag på engelska, men det har blivit mer svenskt under åren.
 
Just nu håller jag och sambon på att läsa Virgin Merry av Nisti Stêrk, och jag själv läser Phantom of Manhattan av Frederick Forsyth. Det ligger många andra halvlästa böcker i hyllan, men jag försöker att koncentrera mig på två i taget - en på svenska och en på engelska.
 
Förutom att läsa mycket så skriver jag också. Mest skönlitterärt, men det blir annat också. Jag har en annan blogg där jag skriver om personlig utveckling.
 
Jag finns även på Goodreads. Om du gillar böcker (vilket jag tar för givet att du gör eftersom du är här) så kan jag verkligen rekommendera den sajten! Men det är lätt att bli beroende av den också, kanske eftersom den handlar om böcker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0